Värt att bli pank i oviss framtid?


Broder fick hem en katalog från Sweden rocks nyöppnade shop. Jag blev förälskad i halva katalogen och upptäcker att det finns mycket mer på hemsidan och funderar på om det är värt att bli pank tills jag får jobb.
   Det är smycken som jag har letat efter i år och dar. Tröjor som skulle ge vilken dag som helst en guldkant. T-shirtar som skulle kunna ge vem som helst attityd och det är nödvändiga prylar som får hjärtat att ticka lite fortare. Exempelvis badrocken med söta katter på med tillhörande bag som jag är i behov av. Min badrock går snart själv till soptunnan. Synd att den kostar 679 kr.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: F E B B

aaah jo. tack!!

2008-12-01 @ 00:35:54
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback