Jag har lämnat fästningen



Så här har jag känt mig dom senaste två dagarna. Min säng har varit min fästning och jag har bara lämnat den när jag verkligen har behövt. Det är min röda vecka och dom första dagarna är väldigt jobbiga och jag vill inte möta världen eller någon över huvud taget. För att undvika migränen bäst så gäller det att äta extra bra, dricka vatten som en tok och att hålla sig så still som möjligt. Det har jag gjort alltså, men idag kände jag att det var dags att lämna fästningen och möta världen en aning. Jag tänkte t.o.m ta mig ut på våran gård och fota lite. Först ska jag svara på en hel hög med kommentarer. Mitt "Barn med vapen i USA" inlägg ligger på startsidan av blogg.se och det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback