Planerande

Jag har några ganska stora projekt på G. Det är bra att uppmärksamheten inte är riktad på min blogg som den var när mitt hundfabriksinlägg låg på startsidan. Jag har inte riktigt tid till att blogga nu. Jag och min broder, mest min broder, håller på med min hemsida Sensa Tempo, jag håller på att planera ett möjligt samarbete med en eller flera djurorganisationer, jag fotar produktfoto efter produktfoto på alla mina smycken som jag ska sälja och jag planerar inför framtiden.
Det är mycket på gång och jag hoppas att jag kan komma igång riktigt snart. Det känns inte helt okej att bara sitta på baken hela dagarna och inte göra annat än deppa över alla jobbansökningar, därför känns det skönt att planera och komma igång riktigt med något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter otroligt spännande!

Ser fram emot att följa det :)

2009-01-27 @ 18:02:40
Postat av: MarieJane

javisst, lite häftigt sådär faktiskt.

2009-01-27 @ 18:14:14
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: S a n n a

SV: Ja du får kolla in senare när jag gjort färdigt henne! (^^,)

2009-01-27 @ 20:32:03
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback