Dawson's Creek brygga


Snälla säg att det inte bara är jag som får Dawson's Creek känslor av den här bilden? Jag känner en våg av sommar, varma kvällar, myggbett, sommarflirtar och tonårsproblem skölja över mig. Och jag längtar, kanske inte efter dom två sista punkterna då men. Den enda sommarflirt jag längtar efter är en året-runt-flirt redan. Är det bara jag som vill sitta längst ut på bryggan med en filt och glass med jordgubbar?

(P:S Jag fortsätter att blogga tills jag har hittat ett bra sätt att spara alla minnen. När jag har hittat det, då bestämmer jag hur jag ska göra.)

Kommentarer
Postat av: Chrissq

Har aldrig sett Dawson, på den tiden hade jag inte trean :P

Men nog ser det mysigt ut, och jag kan mycket väl tänka mig att xet passar bra med jordgubbar och glass där =)



Hoppas du aldrig hittar ett sätt att spara alla inlägg, får man vara så hemsk? ja det tror jag :P

2009-01-14 @ 21:20:00
URL: http://stinolinen.blogg.se/
Postat av: pelle

Äsch, varför vill du sluta bloggen (även fast du vill hålla på ett tag till). Jag gillar ju dina bilder!

2009-01-15 @ 13:53:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback