Faan!

Allt som tidigare har varit fördelar har nu blivit nackdelar och min lista över för och nackdelar har nu vägt över. Nu är listan med nackdelar dubbelt så lång som den med fördelar.
Jag har kommit på att jag vill flytta och plugga av helt fel anledningar och det kommer jag på dagen innan flytten. Men för en vecka sen så var det fortfarande inte en verklighet. Men i söndags så blev det en veklighet och sen dess har jag tvivlat.
Vill jag verkligen kasta bort tre år på en miljöutbildning? Fan att jag inte sett verkligheten tidigare. FAAAN!
Anledningarna till att jag vill plugga miljö i Norrköping är för att slippa pappa, ha något att göra och för att jag får en större chans till ett jobb. Men däremot så är det inte för att jag vill göra det eller för att jag är så jätte intresserad av det.
FAAAN!!
Jag vill prata med Christoffer, men han är inte här. Jag kan inte sluta gråta. Varför måste jag alltid ändra mig i sista sekunden? Jag hatar mig själv och jag hatar beslutstaganden!

Ja premiärinlägget var ju posetivt.....eller så inte. Nästa kanske blir roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback