GÅR INTE

Hur faan jag än gör så får jag inte plats med alla mina tröjor i garderoben. Inte utan att det blir kaos efter en vecka. Jag behöver en till garderob!! Har klurat på detta gigantiska I-landsproblem hela dagen. Jag har lyckats hänga in två galjar. Är jag inte duktig?
   Jag gick t.o.m ner och moppade golvet för att jag inte orkade komma på en lösning. Sen så gick jag igenom alla mina papper och slängde det som inte var viktigt för att slippa lösa problemet. Sköldpaddorna fick ett nytt boende för att jag inte orkade ta tag i det.
   Imorgon då jävlar. Jag vill ha min fotölj tillbaka, nu är den en enda stor tröjhög. Men löser jag inte problemet så kanske jag har städat och gått igenom hela huset innan det är färdigt. Mitt glas är halv fullt och jag ser det positiva med det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback