Money

Lika flyktigt som fröna på en döende maskros är mina pengar i plånboken. Vipps sa det och så försvann en hel del. Jag skulle använda mitt presentkort som jag fick av Christoffer när jag tog studenten. 1k på Indiska. Jag visste att det antingen bara skulle bli en sak eller en hel massa med småsaker. Jag upptäckte snabbt att det fick bli massa småsaker. Fan 1995 jävla kronor för ett överkasst. Likadant med en enkel jävla pall som jag lika gärna kan snickra ihop om jag hade tillgång till material. Herregud. Jag handlade för nästan 400 och var nöjd. Jag får komma tillbaka dit och lära mig att inte vara snål någon annan gång.
   Jag och min kära moder höll på att bryta ihop också så vi hade bråttom ut därifrån. Det finns inget värre än människor som beter sig som småbarn när dom fan nätan är vuxna. Förstår dom inte hur dum dom låter? En jävla tjej försökte vara som Silverstedt och blanda in engelska mitt i meningarna. "Du ska bara köpa strumpor med mycket cotton i." Hon upprepade dessutom ordet cotton ca 10ggr. Jag hade sån lust att skrika BOMULL, DET HETER BOMULL. För guds skull, måste dom vara så jävla högljudda också? Vart vi än gick så hörde man hela tiden nån dryg fjant i närheten. Usch va irriterad jag blev och dom förstörde min och mammas fina tid med flyktiga pengar ur plånböckerna.

          image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback