Mörkrädd

Ja det är så man blir mörkrädd. Har det inte gått lite för långt nu?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1470134.ab
Det är ju inte djurplågeri? Jag kan nästan lova att det är nån puckad prylbög som är lika påläst och kunnig som en badboll som har kommit på den här korkade idéen! Usch för mänskligheten! Gud så sur jag blir. Det pucko som ens tänkt tanken på att köpa denna lilla leksak borde skjutas, nu med detsamma. Stackars små fiskar som varken har ett val eller syre. Jag undrar hur dekorationen och själva fisken mår när man tar denna högtalare med sig, eftersom det är till en ipod man ska ha skiten. Bra tänkt!! En annan tanke var mat. Går det att mata fisken och är det tänkt att denna fisk ska leva länge? Denna värld säger jag bara...USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback