Nice!

Das Boot säger allt men jag ska säga min mening också. :P Det var så jävla roligt! T.o.m när jag mådde piss efter uppvaknandet. Jag fick se Mustasch och jag fick en Mustasch t-shirt av Krille också! Thank you! :D Har den på mig idag. Jag tror broder såg lite avis ut. Mustasch var skit bra såklart! Jag är fortfarande öm precis under skinkorna efter att ha suttit på ett räcke och kollat på dom. Men jag är nöjd.Träffade mycket trevligt folk på båten och Angelica umgicks lite med Lillasysters sångare Martin. Martin var så duktig så han missade att kliva av på Åland där dom skulle ha en spelning. Duktig ponke. Min t-shirt funkade skit bra också, jag vet inte hur många det var som kommenterade den, bl.a. två av Mustasch karlarna. :D Åh va kul det va!!! Jag vill tillbaka nu. Måste nämna att det var ett jävligt trevligt sällskap också. Krille fungerar bra som kudde också. :P Jag tog med kameran...men det blev bara fyra kort knäppta så...ja..


Tre första i hytten och den sista i kön in till tax free. Sen så...glömde jag typ bort kameran...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaaa men hur king var det itne dåå!

2007-12-09 @ 20:23:12
Postat av: Kudde

Jääätte King! För mycket undercut-folk bara :P

2007-12-09 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback