Oh yeah!

Powershoppat med moder idag. Jag hittade en perfekt klänning för bara 149 kr. Lite stolt är jag allt. Köpte skor också, dock inte skor som jag behöver. Tycker inte om min impulsiva sida när det gäller shopping. Vi upptäckte den gigantiska rean på Lindex också, så det blev ett gäng trosor och en bh och lite mer. Vi fick lite frispel när allt var så billigt, så jag skyndade mig till Angelica och skvallrade om rean för henne. :P Jag tyckte att vi var ganska duktiga som hann med rätt så mycket på rätt så lite tid...och för en billig peng. :D
    När vi tagit oss hem så gick vi till Tommy, grannen, och gav honom två whiskeyglas som ersättning för dom pappa förstört. Tommy fyllde även år så vi passade på att ge honom nått han har svårare att tacka nej till. Han var så snäll och bjöd mig på päronkonjak som tydligen kostar 500-600 kr/litern. Gott var det iaf. :D Kände mig lite vuxen när jag satt där med konjak och smuttade. Efter ett antal glas med whiskey så gav karln med sig och tog emot två sketna glas, vilket betyder att han bröt sin viktigaste regel.
    Nu sitter jag här och funderar på att tröstäta en mängd mackor och dricka oboy tills blåsan spricker. Jag tror inte jag kommer kunna sova alls inatt. Livet är hårt! Jag saknar dig ju Krille! Jag får använda min nyblivne skrevkudde som din ersättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback