Pepparkaksbak och julbord.

Alltid lika roligt att umgås med min Angelica och torsdagen var inte ett undantag. Petra och Loviza var trevliga också. Vi gjorde jätte fina pepparkakor och åtmistone Angelicas pepparkakor fick fin glasyr också. Mina blev inte så vackra dock. Jonathan fick äta mina lite senare. Då hade glasyren kletat ut sig och alla kakor satt ihop, men dom var säkert jätte goa. Jag ser nu fram emot nyårspartyt och alla förberedelser med min käre vän.

Efter mycket krångel och skyllande så kom vi iväg till Prassmans stuga och min mage fick mat. Konstigt nog så var jag inte ett dugg hungrig efter lite mindre än två dagars svält...ända tills jag började röra på mig..kanske.. Bassman stod för maten och han var en sån duktig kock. Tackar ännu en gång för maten! Det var trevligt folk där även om vissa var lite osociala. Marcus tjänade en hundring genom att äta stekflott från köttbullarna, efter att det stelnat till lite. Stackars mage säger jag bara. Vissa fick ju till det och skippade sitt vanliga morgonhumör och sjöng t.o.m. Jag och Bassman hade efterfest när alla andra låg och sov och det var ju trevligt. Krille stackarn halvsov sig genom kvällen och blev biten och söndernypt. Jag sa att du skulle sova natten innan! Prassman fick hela ryggen sönderriven och som jag alltid brukar säga; synden straffar sig själv. T hade med sig en slushmaskin som var lite lyxigt sådär. Bra tänkt där! Jag har slagit sönder mitt knä på någer vis och är jätte svullen nu. Men det är sånt man får ta. Krille fick äntligen testa att sätta ihop två sovsäckar och sen så tog vi reda på att vi fick plats fem stycken i dom. Det var lite fot- och blodskräck där under kvällen också.
   Jag tror jag ska sluta åka buss nu faktiskt. Näe så farligt är det inte, men det var två karlar på bussen som satt och glodde och pratade med varandra genom signaler och höll koll på mig och en till tjej. Som tur är så kliver jag av i Östanå som är jävligt upplyst och bebott. Jag som tjej får ju bli paranoid och det blev jag. Men om jag ska sammanfatta så måste jag säga att det blev mycket bättre än vad jag trodde att det skule bli och jag hade skit kul!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!!
Ha en trevlig kväll!!

2007-12-22 @ 20:47:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Prasse

Jag brukar sjunga, även på morgon!

2007-12-30 @ 03:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback