Planer

På torsdag blir det bakning hos min käre vän Angelica och med hennes vän. Mysigt!
Fredag innebär kanske hundvakt och sen julbord. Sova sovsäck för hela slanten säger jag!
Det finns väl kanske någon liten plan på att baka och/eller laga julmat med moder någon gång i helgen. Det är väl något kul iaf.
Sen så är det ju såklart julfirande hos mormor och kanske på något vis med farfar. Det blir väl en jul som vilken annan, antar jag. Det känns inte lika kul och mysigt nu när farmor inte är med. Ända sen dess så känns alla högtider som firas med släkt lika döda.
Mellandagsrean kanske får min och moders uppmärksamhet i år. Jag ska satsa på att köpa en snygg klänning för en billig peng iaf. Men jag har inga förväntningar.
Den ska jag ju då köpa till den flotta och fina festen som Angelica så fint ska ha på nyår.
Runt den fjärde så blir det party med Aldijana också. Hon ska då fira ledigheten från sin syster bl.a. Jag tycker hon är värd det och att hon ska ta sin chans!
Efter allt julstök och all stress så SKA jag och Chrisse hitta på nått också. Vi måste! Jag ser fram emot att äntligen få träffa dig efter så många år!
När det börjar gå att få tag på människor igen så ska jag fortsätta jakten på jobb. Just nu känns det ganska hopplöst.

Nu har jag antecknat allt som cirkulerat i skallen och förhoppningsvis så kommer jag hålla reda på allt inom planväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback