Tredagars

Jao..det blev en tredagars.. Jag börjar bli alert igen nu efter en hel dags tittande på film. Måste tillägga att jag älskar Mr. och Mrs. Smith! Klockren! Tillbaka till tredagarn nu.. Det blev ju då krogen i lördags. Efter en väntan helt själv i Gävle i ungefär sådär vå timmar så blev det krogen. Killar säger jag bara. Jag kunde ha blivit bortrövad okej! Väl i värmen så var det trevligt. Jag fick en gratis fylla, men jag tror det låg en tanke bakom den jag. Som kanske en vilja att få se bröst. Snäll som jag är så gav det resultat också. Fan för mig, att jag alltid ska va så snäll. Jag sammanfattar i vilket fall som helst med att det var kul!


Skallningstävling gällande vems tur det var att bjuda....manligt...


Poser och vimmel.


Denna man kom och lånade kameran, vilket resulterade i att hälften av korten var på skor och annat mysko.


Krille försöker göra det bättre för stackars Prasse som hade svetsblänk i ögonen.

Det är jobbigt att vänta på uppladdningen så fler kort än så blev det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback