Avklarat!

Jag antar att det blir en sån där trist vecka nu när jag har haft fullt upp i fyra dagar. Släkten från Forsbacka kom på besök idag. Jag fick pengar och massa gotta att äta och dom fick tårta och fika. Rättvist byte tycker jag. Sen så åkte vi till farfar, för det är ju fars dag. han fick tårta, bullar, lotter och en ny skjorta. Vi fick en varsin glass. Det var inte ett rättvist byte. Jag fick inte ens ett grattis i efterskott, men han fick massor med grejer för att det råkar vara fars dag. Orättvist! But life sucks so... Well well. Väl hemma så gjorde vi (jag och broder, men mest jag) tortillas. Det var ju inte bra för min tunga, men det var ju gott. Så nu går det inte så bra att äta och så, but life sucks so.... Jag fick iaf den bästa ringsignalen i världen! Thank you Prasse! Så nu var söndagen avklarad också och jag får ta en tråkvecka har jag en känsla av. But life sucks so.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback