Bara söndag kvar.

Torsdag: Broder bokade Maiden. Min tårta, mina kakor och dom bästa bullarna! Födelsedagsbesök av Prasse, Basse och Krille. Jag fick en AC/DC t-shirt och en stickad klänning. Jag sammanfattar dagen med very nice, just what I wanted!

Fredag: Valbo med moder. Mobil, sängben, paddmat, mungel och smycken inhandlades. På kvällen blev det film/gotta kväll hos Basse. Jag sammanfattar dagen med kallt, blött och lite saltigt, men very nice!

Lördag: Blev inte loppis för mig, låg och sov lite då... Packade ihop, åt Max, tittade på när Prasse bytte till vinterdäck och sen Gardell. Älska Gardell!! Klockren! Knusslig får inte knulla. Jag sammanfattar dagen med korkat och dumt, men jävligt roligt och very nice!

Kortfattat och bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback