Kallt men trevligt

Det var en upplevelse att åka buss till Gävle tidigt på dagen. Kändes bra att lyssna på Simply the best som start på dagen. Jag blev dock så irriterad på alla som har dom fula svea mössorna på sig! Tycker folk att det är snyggt eller har dom inget eget tänkande alls? Herregud, jag hade en likadan mössa när jag var typ fem. Den enda skillnaden är att det stog mitt namn på den och inte svea. Undrar hur mycket en sån mössa kostar, jag kan nästan lova att dom jävlarna är svinigt dyra. Vilket gör dessa människor ännu mer korkade. Dom är ju ful!
   Upptäckte att antingen så är Forsbacka större än vad jag trott eller så är ungdomarna i Forsbacka riktigt nonchalanta. Jag menar hur många ungdomar kan det finnas i Forsbacka? Jag lovar att allihop satt på bussen och det var bara två av dom som pratade med varandra. TVÅ! Jag trodde inte ungdomarna i Forsbacka hade något val, jag trodde dom alla var vänner för att dom måste. Jag hade tydligen fel...
   Jobbintervjun gick väl bra antar jag. Det var ganska kul att få reda på hur kasst korttidsminne jag har. Jösses, det var nästan chockerande. Men jag är tydligen skit duktig på att reagera när nått är fel iaf. Det måste ju vara bra. men dom som känner mig borde veta att jag är kass under stressade situationer. Så intervjuer kan inte gå super för mig.
   Jag tackar för sällskapet iaf. Det var kallt på stan men det var ju trevligt iaf. Bra för magen med besöket till Buddy's också, behövligt när magen är tom. Jag var så duktig så jag köpte min favoritfilm, som jag kollat på idag. Jag överlevde bussfärden hem också, helt otroligt! Ännu en gång så har Susanne klarat av att åka buss! Inte bara en gång utan två! Helt enastående!
   En kall men bra dag lär jag då säga. Jag längtar oerhört efter syster nu och vill att tiden ska gå fortare! Jag vill höra vad hon har varit med om sen sist hon var här och jag vill höra hennes åsikter om allt. Tid, gå fortare!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Nej tyvärr får vi ju inte det. Annars had ejag det.. DAS BOOOOOOT!

2007-11-28 @ 19:53:05
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomokand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback