Minipraktik och jobb

Jag ska få provjobba om två veckor. Dvs jag är en vikarie nu. Det var tydligen skit lätt och om jag inte tycker att det är tråkigt så kommer jag få jobba när jag behövs. Yay! För övrigt så var jag där i mindre än fem minuter. Hon ställde tre frågor och sen var vi klar.

Det har hänt nått helt otroligt! Jag har suttit med fader i bärgaren i över två timmar nu och vi har pratat nästan hela tiden och INTE bråkat EN enda gång. Vi har haft en konversation! Hurra för oss säger jag. Fader har hämtat oxh lämnat bilar också. Han är en kändis i bilkvaddarkretsen märkte jag. Det är ju bra. Träffade kusinen min också, bra kontakt att ha på bilmetro. Jag som äger bil och allt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja gott som fan var det! Ja det ska bli skitkul imorron, jag ska ju på julgalan först med jobbet! och jag ahr köpt ett nytt linne, jag är såå jävla materialistisk, men jag är så glad vöer det, för de tär snyygggt! :P mohahaha

2007-11-16 @ 16:55:02
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomokand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback