Paddor någon?

image84

Jag har gjort upp en jätte trevlig plan över hur jag ska vänja mig vid tidiga mornar. Jag ska gradvis ställa klockan en halvtimme tidigare...det funkade tyvärr inte idag dock. Någon gång lite efter 05.00 så bestämde sig sköldpaddorna för att möblera om i akvariet. Små stenar i mängder kan låta ganska mycket. Runt 06.15 gav dom upp...för ett tag. 07.14 bestämde dom sig för att ha ett vattenfall i sitt hem. 07.37 tröttnade jag och satte på tv:n. 08.25 började det regna och jag slapp ha tv:n på. 09.30 ringde min klocka. 10.11 vaknade jag. Snälla någon ta sköldpaddsjävlarna och gör vad du vill med dom!!! Hur kan dom låta så mycket? HUR? Tur för dom att dom är små söta aliendjur, annars hade dom inte levt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback