Fem myror är fler än fyra elefanter

Nostalgi eller vad? Sådana barnprogram görs inte idag. Nu görs det porriga barnprogram som Dora utforskaren. "Long one, short one"  Superted var också ett bra barnprogram och alla gamla disneyprogram. Dom nya suger pung! PUNG säger jag! Notera betoningen på PUNG!! Denver var också en sån där klassiker. Dagens barn borde enbart få titta på det jag tittade på när jag var liten. Ja jag har varit mindre! Jag tror dom skulle må bättre psykiskt då. Ingen Dora utforskaren. Dagens leksaker är ologiska också. Alla moderna leksaker ser ut som om en vuxen människa har rökt på och designat det som dök upp i skallen. Ingen logik alls. Det var bättre på 80-talet!

Kommentarer
Postat av: Prasse

Även om jag håller med om det du säger så måste du sluta använda ordet SUGER PUNG!

2007-10-21 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback