Inte min kväll

Jag fick veta att jag ska på jobbintervju imorgon 10.30. När mamma kommer hem så får jag veta att jag måste vara hemma vid den tiden och vakta både Pompe och en till hund. Jag blev inte så ledsen men ändå. Nätet håller på och krånglar som satan igen och jag gav upp helt. Är det inte det vi tror att det är nu så får vi ge upp och betala för att Telia ska skicka nån idiot som letar rätt på felet. Yay..... Jag satt och vaskade min kortlek (har fått det som vana av någon konstig anledning) och slutade koncentrera mig. Vips sa det och det flög kort överallt. Jag räknade igenom och det saknas ett kort. Men det gör inget tänkte jag, jag tar ett från den andra leken (där det även fattas ett kort). Är det otur eller vad? Exakt samma jävla kort saknas i den leken också! Hittar jag inte nått av korten sen så blir jag riktigt sur! Jag tror ett av dom ligger innanför golvlisten. Hur lyckas jag? Jag tänkte äta tre mackor för att döva hungern.. jag tappar en av dom på golvet. Det blir jätte kletigt av smör på golvet. Fan va kul! Jag tänker mig inte för utan är så smart att jag börjar på ett halsband. Varit klantig och haft otur en hel kväll och sätter sig med pärlor...smart? Jag tappar påsen med småpärlor och får plocka pärlor från hela golvet. Skjut mig någon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback