Lekt fotograf

Började dagen med en promenad efter ån med doggie. Jag har aldrig sett nån pissa så mycket, varannan meter stog han och pissa. Det gick ju skit bra att knäppa kort när man måste akta sig för pisshunden hela tiden. Jo tjena. Men lite kort blev det, som var bra dessutom.



Var till forsbacka med far och mor, jag sprang runt och kände mig flummig vid forsen. Jag knäppte kort som en vilde. Bilderna blev skit bra! Kanske för att det lätt blir bra bilder om man knäpper på redan perfekta platser, men ändå. Jag tar åt mig äran :P



När jag kom hem så kände jag för att fortsätta leka fotograf så jag släpade, ja jag fick släpa med min hund, ner till hamnen. När vi väl kom förbi den där här-vänder-vi-och-går-hem-gränsen så sprang han på så jävligt att jag fick tjata på honom att stanna. Men men, nog om Skräpen. Jag tog lite kort vid hamnen också, men det är så tråkigt och förstört där nu. Jävla båtägare!!



Jaja det blev väldigt mycket kort, men dom är tagna av en mästerfotograf så det är lätt att stå ut.....hrmm. Tänkte ringa runt till vårdhemmen i Gävle nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback