Need money...NOW!

Det börjar bli tjatigt att vara arbetslös nu. Trött på ekot i plånboken. Jag vaknade imorse och tänkte "Ne fan jag måste sälja halsband som en tok nu, bäst att sätta fart!", men har jag ens gjort klart det halsband jag började med? Svar: Nej. Jag började och fick upp en bra fart i början där, sen tyckte jag att det var så jävla fult så jag gav upp. Jag höll på att bli glad när pappa sa att han hade pratat med "dom på statoil" om jobb, helt på eget behag btw. Men sen när han sa att det var här i S-viken uppe i korsningen så blev jag besviken. Jag vill inte jobba där, okej typ statoil på gävlebro där ingen skulle känna mig, men statoil på gävlevägen???? Hur tänker karln? Tur att dom inte kommer höra av sig, får jag hoppas! Då går jag hellre arbetslös. Även om jag behöver pengar.... sooo bad! När jag väl har orkat gjort en hög med halsband så är det väldigt välkommet att köpa typ...julklappar till dom som verkligen förtjänar en fin vältänkt och välgjord present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback