Skönt

Det är en sån otrolig lättnad och jag kunde inte låta bli att le. Nu känns det lättare att ordna saker och ting. SÅ mycket lättare! Det är nästan så att jag känner för att fira...nästan.. Yay! Nu är det snart helt över och jag slipper bry mig. Jag SLIPPER! :D Jag ska fan fira! Jag tror jag ska fira med whiskey och cola ikväll.
   Jag har vunnit en kjol på tradera också för en tia. Den ser så fin ut. Jag är så duktig! Jag funderar på att buda på fyra glas och assietter från samma säljare. Jag tror det skulle vara snyggt att duka med dom.
Hittat massor med pärlsidor idag också. Synd att jag är fattig och inte kan handla från någon av dom. Det blir ju snabbt dyrt när jag ska handla från sådana sidor... :P
Det är en skön dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback