Framtiden

Det blev som jag trodde att det skulle bli. Ända sen man var tvungen att bestämma sin framtid och välja inriktning till gymnasiet så har jag tänkt att när jag skulle bli klar med skolan så skulle jag göra mängder med grejer och iaf inte komma någonstans i livet. Jag visste redan då att jag fortfarande inte skulle veta vad jag vill komma i livet och om jag kom på vad jag vill så skulle det bli svårt eller så skulle det gå emot någon annan vilja.
   Hur blev det då efter gymnasiet? Jag sökte till ett program i Norrköping, fixade en lägenhet och alltihop, ångrade mig då det absolut inte var vad jag ville. Jag började en kurs på HiG, som var jätte tråkig och jätte värdelös, så det sket sig. Jag vill bli en djurskötare, helst i en lite större djurpark, men då måste jag flytta och plugga i all evighet till.
Så hade jag rätt? Jo... ganska så rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback