Old time Rock n' Roll with Cruise



Jag älskar Guitar Hero reklamen med Heidi Klum. Hon gör en skön tolkning av Tom Cruises mest kända scen som han baserade sin karriär på. Jag förstår verkligen att han fick en toppkarriär efter Risky Business och efter den scenen. Den är jäkligt läcker. Härligt rolig och skön.
   Jag har fått låten i huvudet tack vare Klums reklam. Hur kan man inte gilla den låten? Vilket tar mig vidare till denna video. Självklart så älskar jag videon med hela låten och när det är uppmixat med scener ur Risky Business. Att Cruise tror på scientologi skiter jag fullständigt i.
   En religion utgör inte en person, det är bara en del av ett liv som man kan leva efter. Jag själv tycker att mycket av det dom tror på är jäkligt klokt. Dessutom så finns det olika grader av troende i alla religioner, så även när det gäller scientologer.
Den som säger att Tom Cruise är en dålig skådespelare har inte sett mycket av honom. Älskar verkligen det här klippet med en skit bra låt och en skit bra skådespelare som gör ett skit bra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback