Böcker

Kollade igenom reklamhögen (som var nästintill gigantisk) nyss. Jag vill ha massa böcker. Helt sjukt! Jag tror jag börjar bli vuxnare och mognare. Har aldrig velat köpa böcker förut. :P Dom flesta fanns jätte billigt på maxi och coop.
Böcker om yoga, kladdkakor, desserter, choklad, bakat. Kokböcker av alla dess slag, men inte med skaldjur. Böcker med kakuro i.
En liten lista med titlar:
Citatboken
Tjuvlyssnat
Bortförda
Säg det inte till någon
En annorlunda barndom
Stora boken om teckning
Jordgubbar och rabarber
Den lilla fången
Iskallt och stenhårt
En komikers uppväxt
Ett ufo gör entrè
Jenny

Dom tre sista är Jonas Gardell böcker som jag inte har.
Så eftersom jag inte har pengar så är detta en liten önskelista. ;P
Sitter och funderar vad jag ska göra nu.... Uttråkad redan nu, hur ska det gå? Jag är jätte gullig i mina toffsar som jag i uttråkan fixade. Längesen ja hade pippilotter. Undrar varför? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback