Det går inte!!

Det gör verkligen inte det!! Jag läste tre sidor till i min engelska skolbok. Sen så stannade jag upp och kom på att jag inte alls vet vad jag läser om. Dels så tänker jag på annat, dels så är det tråkigt, men mest beror det på att det är sån värdelös text. Står ju bara massa onödigt och massa oförståeliga saker. Nu är jag bra negativ, men jag orkar verkligen inte läsa i bokhelvete. Jag brukar alltid åtminstone göra allt skolarbete så jag åtminstone klarar uppgiften. Det vette sjutton den här gången. Känns så meningslöst. Brorsan tyckte inte heller att texten var förståelig. Det betyder att jag inte är totalt värdelös iaf. jag utbrister bara "Det går inte!!!!" hela tiden. För DET GÅR INTE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback