Min Angelica!

image126

Jag blir så glad varenda gång jag tänker på att jag har fått tillbaka dig Angelica i mitt liv. Det kändes jätte tomt när du inte fanns i närheten. Nu när jag vet hur jävligt det känns att förlora dig och hur fantastiskt det känns att ha dig som vän, till skillnad från att veta att du finns där men inte just för mig just då, så tänker jag göra allt för att skydda vår vänskap. Du är ju en sån jäkla underbar människa och den som inte ser det är en jubelidiot. Du har den härligaste humorn och kan skratta åt och förstår allt. Du är begåvad på allt du gör, från skola till jobb till sambo och såklart är du begåvad som vän. Du bryr dig trots att du själv har problem att ta dig igenom. Du är den perfekta tjejkompisen som jag slipper stå ut med utan lätt kan umgås med. För att inte glömma så är du vacker som en ängel också. Skulle jag skriva ner allt som är bra med dig så skulle jag få skriva tills jag blödde, så det får räcka. Du ska veta att jag uppskattar att ha dig i min närhet och att jag alltid kommer finnas här för dig.
Bättre vän än dig finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback