Fem dagar borta

Spenderat fem dagar i Gävle med mitt mongobarn.
I torsdags så hade vi tolvtimmars-maraton med Sagan om ringen tittande. Vi klarade det ypperligt. Jag blev bara liite rastlös, men bara lite. Helt otroligt.
På fredagen var det förfest innan vi drog till Porrkestern.
Lördagen tillbringades i sängen.
Söndagen likaså, men mot kvällen så kom Prasse och hämtade upp oss i sin nya älskling. Vi besökte även T en sväng. Jag la pussel som sysselsättning.
Igår låg vi också mestadels i sängen. Men vi åkte även och köpte pastasallad innan jag åkte hem.
Det blev väldigt kortfattat. Jag vågar inte sitta framför datorn allt för länge ifall min migrän kommer tillbaka.
Jag skulle inte ha åkt hem från mongobarnet. Så fort jag kom hem (nästan) så fick jag migrän och hela dagen idag så har jag mått illa, sluddrat och haft huvudvärk.
Yippie yay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback