Gävlehelg

Småfirade Jimmy i fredags genom att käka på Church Street bl.a. Gott och mättande var det och min drink var asgod! Gelehallonen var svåra att äta, men det var ju väldigt kul med en utmaning. Angelica hade lite svårt för hela grejen med att kasta jordnötsskal på golvet, men det gick bra det också efter ett tag. Vi groggade lite hos Jimmy och Angelica också. Angelicas specialare var skitgod, det var inte w&c:n. Kvällen fortsatte på Interpool där Angelica var jätte duktig på biljard. Krille var mindre duktig på det eftersom att han gav sig in i leken men istället för att spela så sysselsatte han sig med annat...som att sabotera när jag spelade flipper. Vi, eller jag och Krille, avslutade Jimmys kväll på O'learys och det var också trevligt.

Lördagen tillbringades i sängen och soffan hos Krille. Det blev Max och House...och lite annat. ;P Mer än så går jag inte in på lördagen tror jag..

Söndag var nästan likadan, den tillbringades mest i sängen och soffan också. Förutom när vi satt i köket och kollade på dom fega fåglarna. Rädda för ett bad..tss, löjligt av dom! Vi kollade på 23 också...eller ja, inte slutet då. När jag kom hem så tyckte jag att pappa betedde sig lite underligt och surt. Idag fick jag veta varför. Han har ju slutat röka, inte visste jag det. Jag trodde det var nått han bara sa förut. Så nu har han en hel limpa (som han fick som tack för flytthjälp) som bara ligger. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback