Migränfri men inte sugfri

När migränen släppte och jag mådde bra igår så fick jag mängder av energi som är kvar idag. Jag städade hela mitt rum igår och fortsatte idag. T.o.m garderoben är genomplockad. Jag har skickat in massor med ansökningar till massor med företag också. Nu funderar jag på om jag skulle orka städa hos paddorna helt själv. Men det skulle ta evigheter. Jag tror jag skippar det och läser ut min bok istället.
Jag har fått nått extremt sug och är sugen på allt. Max, center, skolans fiskgratäng, sura blå flaskor, grillat, baguette med potatissallad och rostbiff, chips, sockervadd, jordgubbar och glass, kladdkaka, pannkakor/våfflor, lasagnette, farmors lövbiff i sås med potatis, spagetti och köttfärssås, dragster och never stop.
Jag tror jag är rastlös och behöver göra nått...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäppo!

2008-01-17 @ 18:18:49
Postat av: Kapten och Greve Angelica

Jag, rådisarna o Jimmyt har ätit våfflor idaaaaag ^^

2008-01-17 @ 18:30:41
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se
Postat av: SpillKrill

du får faktiskt välja! kan inte vara både kapten å greve det är ju fusk =(

2008-01-17 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback