Wall-E



Jag och darling kollade som sagt på Wall-E i måndags. Som jag längtat! Blev kär i den lilla roboten för länge sedan och jag blev inte besviken när jag äntligen fick se favoriten i en hel film.
   Wall-E handlar om den sista roboten på jorden som rensar upp efter människans förstörelse. Alla människor har övergett jorden och bor i rymden och är feta och lata. Stackars Wall-E rensar upp efter människan när han ser en röd prick framför sig. Det slutar med att ett skepp släpper av Eve, en modernare robot, som Wall-E förälskar sig i. Låter inte det som en film för mig så säg.
   Sötare varelse hittar du inte! Jag vet inte hur många gånger jag sa "Aaaaw" under filmen. Gissa vem som är först in på biografen på premiären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback