Sex and the City mani..varför?

Är det bara jag som inte bryr mig ett dugg om Sex and the city filmen? Kan inte komma på en enda serie som har blivit bra som film, tror det blir likadant med den här filmen. Speciellt när alla har så höga förväntningar.
   Jag tycker att deras kläder är överdrivna och jag skulle aldrig sätta på mig dom. Det är inte alls min stil. Alla säger att Parker är så vacker och det ena och det andra, jag tycker hon ser karlig ut. Den enda anledningen till att jag kollade på seriern var att den var så rätt fram, rakt på sak, ärlig, men det var väl det enda. Efter en säsong så tröttnade jag...vet itne riktigt varför. Det är en bra tjejserie, men jag orkade inte följa den.
  Jag tyckte det var häftigt att dvdboxen låg i en skokartong....ända tills jag såg att det var en skokartong i en mindre storlek. alltså inte som en riktig skokartong. Inte ens det blev riktigt bra. Hoppas filmen blir bra och bättre än seriern så jag slipper bli besviken. Om jag nu kommer se den.

Kommentarer
Postat av: jonna

svar; haha tack för det stödet! ;)

hon skrev och stavade som en kratta men påståd sig vara mins 19 år. woow!

2008-06-11 @ 23:17:49
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: jonna

svar; haha jo precis vad jag kände! :)

2008-06-11 @ 23:31:35
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

JA, det finns ett gäng:

teardevil.se

pagoni.se

barapyssel.se

parlgrossisten.se

JA, det är väl därifrån jag handlar.

Några har även butiker men det ser du på nätet.

Ha det gott!

2008-06-12 @ 06:38:24
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback