ESC

Nu har jag lyssnat och sett alla bidrag till ESC och tragiskt nog så måste jag medge att Sverige är bäst i år och har störst chans. Det är väl förjävligt om något! Jag tror på antingen Sverige eller Irland, med kalkondockan. Sverige har det proffsigaste bidraget och låten har drag rakt igenom samtidigt som den fastnar lätt i huvudet. Jag vill inte att Irland ska vinna men låten fastnar i huvudet och många kommer rösta på den. Ordet som beskriver årets bidrag är just tragiskt.
   Jag kollade på dom fyra införprogramen och det slog mig att Lena PH ser hemsk ut. Har tyckt så förut också, men nu var det första gången jag såg henne så nära. Hon ser deppig eller bitter eller nedstämd ut. Hela ansiktet bara skriker något av dom orden. Förstår inte hur svenska karlar kan tycka att hon är snygg och sexig. Är jag ensam om att tycka detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback