Challenge nr 7

Angelica har utmanat mig och jag antar den tuffa utmaningen såklart.
I call it "Challenge nr 7".
  1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
7 saker om mig:

1. När jag har tänkt för mycket på skräckfilmer blir jag mörkrädd och är rädd för äckliga eller vita ansikten.
2. Jag gillar att lösa kakuro, soduko eller mahjong och kan bli helt fast i det.
3. Jag samlar på glasfigurer, dom ska vara så små som möjligt.
4. Min broder har fått en smäll på kinden med en dammsugarfot av mig.
5. Om jag var tvungen att välja så skulle jag hellre rädda ett djur istället för en människa.
6. Jag har skit dålig balans och kan inte stå upp stilla utan att tippa. Ändå blir jag åksjuk.
7. Jag har en fobi för fötter och begriper inte alls fotfetish.

Jag utmanar dessa 7 som jag vill veta mer om:
Daja, SweetNothing, BlueDreams, Sara, Bleunt, KatthemmetKompis och Roxy.

Kommentarer
Postat av: S a r a

Antar utmaningen :)

2008-11-13 @ 14:07:20
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack, ja dom passar mig jättebra :D

ooh, vad kul att vara utmanad, jag kör ^^

2008-11-13 @ 14:35:57
Postat av: nathalie

jag älskar mahjong! men jag blir så otroligt beroende då jag spelar det..

2008-11-13 @ 17:41:44
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback