Allt eller inget


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
När jag funderar över framtiden eller om det gäller att göra något eller när jag hamnar i en situation då det gäller att göra något fullt ut eller att inte göra det alls så brukar jag oftast välja att inte göra något alls. Det är pinsamt att erkänna det, men så är det, när det gäller allt eller inget, väljer jag oftast inget. Jag är så jäkla rädd att misslyckas eller att förstöra för andra. Därför vågar jag inte köra på fullt ut. Jäkligt synd faktiskt.
   Nu blev det ett väldigt djupt inlägg fast det egentligen bara var meningen att visa er två bilder jag gillar. Bilderna får mig att tänka på just det problemet.. Första bilden är bra fin lär jag då påpeka också!

Kommentarer
Postat av: Krill

Riktigt fin var den!

2009-08-12 @ 23:33:26
Postat av: Jenny

Fina bilder, framför allt den översta :)

2009-08-13 @ 13:38:27
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback