Hårdmacka


Pelleponken och Katarina gissade rätt, det är knäckebröd med ost på. Riktigt gott till frukost ute på Krilles altan ska ni veta. Alla borde prova det, jag tror säkert att han och hans familj välkomnar er med öppna armar om ni kommer och vill äta hårdmacka på deras altan, det tror jag säkert.
   Jag tänkte egentligen uppdatera bloggen med detta inlägg igår, men det blev inte av då jag åkte till Stockholm och hade skit roligt istället. Mer om det senare, nu ska jag leta efter en viss bild och se om jag har redigerat den eller inte, har jag det så får ni se den sedan också.

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Ja jag förstår inte heller företagen som sponsrar en elak människa. Vem vill bli förknippad med en liten brud som bara gnäller och är elak med folk lixom? :S Men men, jag gissar att det är någon typ av publicitet även det för dessa företag. konstigt är det dock.



kul att du gav din syn på saken :D Ha en bra dag!

2009-08-24 @ 14:05:09
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: ROXY

att folk kan se, helt otroligt :> eller så är det jag som är lite halvblind kanske ;)



ja, jag lyckades somna igår tilslut, tur det :) hur mår du gumman?

2009-08-24 @ 17:25:46
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback