Extra kul

Jag hade mina perioder under högstadietiden, vem hade inte det? Det var en person som jag hela tiden hade respekt för och som jag hela tiden kände värme för, oavsett om vi bråkade eller inte var nära vänner med varandra. Det var Christine. En person med större hjärta hittar du inte.
   Gissa om det värmde när jag hittade detta i hennes senaste inlägg. "Sussi är för övrigt en grym fotograf och knäpper helt fantastiska och livfulla bilder, check her out!" Jag blir så klart glad vem det än är som gillar mina bilder, men det känns lite extra kul när det är någon som betyder något mer som gillar mina bilder.
Kolla in hennes blogg nu!

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Vad gullig du är :) blir rörd..

2009-02-12 @ 16:40:10
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback