Mycket småfel på sista tiden

Jag börjar störa mig på alla små fel på blogg.se. Jag ska börja kolla varenda inlägg jag skriver om det går att kommentera dom. Ungefär var tredje inlägg bler det fel på. Ibland så går det inte alls att lägga in bilder i inlägg så man får sitta hur länge som helst och göra samma sak om och om igen tills det äntligen fungerar. Ibland publiceras inte ens inläggenan på själv bloggen, men inne på mitt konto så står det klart och tydligt att det är publicerat. Okej att det tar tid ibland, men 24 timmar?
Jag har haft svårt att logga in ibland också och då under tider på dygnet då det inte kan bero på överbelastade servrar.
Mycket irriterande! Det är så att man har lust att kasta datorn i golvet nästa gång man ser ordet error.

Kommentarer
Postat av: Annette

Förstår helt din känsla med datorn haha Har försökt i veckor nu att lägga in en ny mapp under Kategorier och det är tekniskt omöjligt... Ändå har jag gjort PRECIS som det står att man SKA göra. Mappen bildas MEN den blir aldrig synlig på själva bloggen.. SURT!! OCH irriterande..

2009-01-22 @ 20:20:48
URL: http://arom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback