Snart dags för Bolt i Sverige


Bildkälla

En favorit i repris. Nu har ju trailern börjat visas i Sverige och min favorit syns på tv i reklampauserna lite då och då. Synd bara att det är med svenska röster, han är såååå mycket bättre med engelskt tal. Mittens är störtskön!
Förutom min nya hjälte så handlar filmen Bolt om en hund som är med i en tvserie och som tror att hans matte i serien blir bortrövad på riktigt. Hjälte som han är så ska han rädda sin älskade matte, till hjälp får han Mittens. Jag har alltid någon favorit i alla animerade filmer, det kan mycket väl hända att Mittens är min bästa favorit hittills. Wall-E är svår att slå dock.


Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh, den filmen vill jag se.



(Svar: Tack så mycket!

Ja det kanske stämmer, men det känns väldigt fjortis vibb över det hela med festivaler, även om jag håller med dig om att fel folk i fel ålder går på sådana!)

2009-01-22 @ 00:32:23
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn.TAck för grattiset.Hoppas att du får en skön torsdag..Söt bild :)

2009-01-22 @ 08:58:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback