Hook


Bildkälla

Det har varit en sängliggandes dag idag. Har ont i lederna efter fototagandet igår. Kändes inte alls kul att vakna och känna sig låst. Därför kollade jag på en gammal favorit film, Hook.
Jag har inte tänkt på att Dustin Hoffman spelar en av dom bästa piraterna i filmhistorien. Robin Williams spelar Peter (Pan) Banning, Julia Roberts är Tingeling, den coola Smee spelas av Bob Hoskins och Maggie Smith spelar farmor Wendy. Steven Spielberg står för mästerverket.
Åååååå så jag vill leva i Neverland och aldrig bli vuxen. Jag vill tänka en glad tanke och lyfta fån marken. Jag vill tänka mig en massa god mat och få den framför mig. Jag vill ha en söt liten fe till vän. Jag vill ha kul hela dagarna. Jag vill, jag vill, JAG VILL!
Jag kom på mig själv med att le när filmen slutade och jag kände ett litet lyckorus. Det är verkligen en film som upptagna föräldrar bör se och det är verkligen en film alla barn bör se och sen se om när dom är äldre. Jag ska numera alltid tänka efter när jag mår lite sämre eller är lite nere om det beror på att jag blir nertryckt av en massa måsten. Varför jobba som en dåre när man mår dåligt varje dag? Varför göra saker man inte tycker är kul bara för att?
Hook är en klassisk må bra film och jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: embla

Missa inte min tävling hos mig om att vinna en länk, du behöver bara svara på frågan : villken modell aruegntur sökte jag in till och fick svar från idag ?

kram

2009-01-28 @ 20:47:00
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Jennie

svar; det har du nog rätt i! Men de känns som att hitta sig själv e lättare än plugget just nu ;P

2009-01-28 @ 22:08:55
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback