Sudd



Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
När det är suddigt och man knappt kan urskilja vad det är på bilden, då fastnar jag. Jag gillar mittenbilden mest, men allihop är spännande att se på.

Nu ska jag sova efter en dag av besvikelse. Fått svar från två ställen där jag sökt jobb, som andra har fått. Fick tillfälle att jobba igår, om jag hade fått vetat det tidigare. Gissa om musten gick ur mig när det fanns en chans att få lite pengar om jag bara hade vetat om det en halvtimme eller en timme tidigare. Idag har jag varit besviken alltså. Det hjälper att kolla på favoritbilder dock, en aning iallafall.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ush då ..det var inget roligt att veta att man kunde ha fått jobba ... men man är ju inte synsk så hur skall man kunde veta sånt... hoppas att du snart kan få ett jobb ändå till slut.

ha en fin dag...så bra det nu kan

kram

2009-05-27 @ 13:56:52
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback