No more naked popcorn

Jag tänkte sätta mig och blogga igår, men det blev inte av, jag var helt slut efter allt popcornätande på bion jag och Krille var och såg. Vi köpte den största menyn för att det skulle räcka under hela filmen och det gjorde det, knappt. Vi såg 2012 som var bra och som fick mig att undra om det kommer att bli sådär om bara några år och om man isånnafall måste börja ragga upp rika biljonärer från typ Ryssland.
Jaja, ett tips är att köpa popcornkrydda för 19kr med olika smaker och krydda era popcorn när ni känner för att lyxa till det på bion, som i sig är lite lyx ändå. Vi valde cheddarsmak och det var riktigt gott faktiskt! För att läsa mer om det gå in här. På kryddburkarna stod det att hemsidan hette nomorenakedpopcorn.com, men man blir då vidareskickad till den där sidan istället, dåligt! Mycket coolare med kampen mot nakna popcorn!
Här i Gävle fanns det fyra smaker, nacho cheddar, sour cream and onion, butter och kettle corn (jag tror att det var den fjärde). Burkarna ser pyttesmå ut, men det räckte till en stooor popcorn och blev t.o.m över för oss. Skit gott och det är roligt att sitta där med sin egna lilla kryddburk.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det är gott med popcorn när man är på bio :) och om filmen är bra . då känner man inte hur mycket man äter ... har jag märkt :)

kram

2009-11-20 @ 18:52:53
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Johanna - Fotoblogg

åhhh....älskar nacho cheddar xD

2009-11-23 @ 10:30:46
URL: http://picturesbyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback