Rätt och väldigt nära


Okej, det här är väldigt svårt för mig, det var många som gissade riktigt bra den här gången. Det mest korrekta svaret skulle ha varit ett ögonbryn, Krilles ögonbryn, men jag ska inte vara petig.
Chrisse gissade på Krilles öga och borde få extra poäng för att hon visste vem det tillhörde, grattis!
Mimmi gissade på päls på något husdjur och jag lär då säga att det var riktigt nära, så du får också ett grattis!
Sist men inte minst så gissade Josefin på någons ansikte och det var ju också rätt, så grattis till dig också!

Andra gissningar var:
En närbild på Pompe (min hund), hans nos eller ögonbryn
En katt
Någons hår
Mössax2
Insekt
Blomma
Dunmaskros
Lockigt hårx2
En sådan där liten brun hårig, stickig frukt som ingen verkar äta som finns på Ica
Kablar
Fårskinnsfäll
Stickad tröja
Spindelben
Ståltråd
Något mossaktigt

Tänk vilken fantasi mina läsare har! Riktigt roligt att veta svaret när ni gissar!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha jag trodde att ögonlocket var pannan. Tyckte det var konstigt att jag inte såg något ögonbryn.

2009-11-26 @ 23:07:01
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha den va svår :D



ja, jag gillar byrån den är snygg :)

2009-11-27 @ 01:41:48
URL: http://amandahoffman.blogg.se/
Postat av: Antonina

Gör så!:)



Jaha...^^ Nu när man vet vad det är så ser man det xP

2009-11-27 @ 08:45:42
URL: http://fotografbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback