Till sin rätta


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Jag bjuder på ett gäng bilder som har sin charm, men som jag inte har gjort något med förut. De har helt enkelt inte blivit ihopparade med andra bilder förut där de hör hemma. Men nu så!
Jag har legat däckad hela dagen i hopp om att bli av med min förkylning till morgondagen. Då blir det arbetsförmedlingen och en date med Amanda.
Tack för alla snälla kommentarer! Jag har inte riktigt ork för stunden att svara på dem, men lite senare så ska jag ta tummen ur och göra det.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jättebra bilder .. och du har solen med där :) inte dåligt ;)

hoppas du blir kry snart igen ..inte så roligt att ligga och må så dåligt.

kram

2009-11-09 @ 20:26:49
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback