Tvhjältar

Alla har vi våra favoriter i våra tvserier eller hur? En tvhjälte som lyfter en hel serie. En karaktär som man väntar på att få se. Jag har listat mina favoriter nedan:

Den självklara favoriten, Abby från NCIS. En karaktär blir inte bättre än så.


Data från Star trek. Förut när jag bara hade fyra kanaler så överlevde jag all min tvtid på grund av denna karaktären.


Självklart Veronica Mars från Veronica Mars. Hur många gånger har jag inte önskat att jag var hon?


Bridgette från Medium. Jag älskar den ungen!


Randy från My name is Earl. Vad sjutton skulle den serien vara utan honom?


Sock från Reaper. Han är bara för skön!


Joshua från Dark Angel. Varför finns han inte på riktigt för?


Det var bara en bråkdel av mina tvhjältar, vilka är dina? Alla har någon favorit i alla serier!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag älskar simpsons.. XD hahahahahhaha :P

2009-11-05 @ 08:54:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

jadå, köpte en vinterjacka och lite grejjer på ikea :)

2009-11-05 @ 13:25:27
URL: http://amandahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback