Fotoinspiration: Kristian Gärdsborn

Den här veckan bjuder jag på en svensk naturfotograf som borde inspirera den minst fotosugne. Kristian Gärdsborn fotar svensk natur och svenska djur och han gör det grymt bra. Han fångar ljus, djur, stunder, känslor, ja listan kan göras lång, på bild och när jag tittar igenom hans bilder på hans hemsida så blir jag riktigt imponerad. Kristian måste ha det bästa tålamodet i detta långa land.
När jag skulle välja ut bilder åt er att se på den här gången så blev det svårt. Jag tänkte begränsa mig med bara några få av hans bilder, men när jag räknade igenom de få bilderna jag valde så var jag uppe i 13 stycken och bestämde mig för att det fick räcka. Här får ni några av mina favoriter:


Kristian har godkänt mitt användande av hans bilder. Jag slumpade ut dessa sex bilder åt er. Besök hans hemsida här.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja herregud ..vilka bilder .. han är kanon duktig . Woow .. tänk om en annan kunde bli ..i alla fall ... nästan lika bra :)

tack för att vi fick se dessa vackra bilder och att man nu har en länk till honom :)

ha en fin fredag

kram

2009-10-23 @ 17:09:52
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Pjoltas

Den där ormen alltså..usch fy fan!

=)

2009-10-24 @ 11:43:28
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback