Fotoinspiration: Mattias Klum

Jag kan inte hålla mig längre, jag tänkte spara på min favorit, men klarade det inte längre. Jag får inspiration till att fortsätta fota mest tack vare denna karln, Mattias Klum. Han är en svensk naturfotograf som fotar för att visa andra orättvisor här i världen.
Mattias Klum gör skillnad med sina foton, som är fenomenalt jäkla bra dessutom. Just nu håller han och hans personal på att försöka rädda Östersjön tillsammans med Folke Rydén. Mattias har arbetat med och försökt rädda många av världens utrotninghotade djur. Han tar sig till olika situationer, fotar sanningen och informerar världen om situationen. Han filmar även och du kan läsa om en dokumentär han har varit med och gjort här. Det är då inte bara djur som han fotar och hjälper, utan även människor.
Se några bilder som han fotat:

Jag har fått tillåtelse av Mattias Klum att använda dessa bilder.
Besök nu hans sida här!

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja jisses vilka bilder han tar :) tänk om en annan kunde komma ... bara lite i närheten av hans kvalitet bilder:)

och så gör han allt för en god sak skull också :)

kram

2009-10-29 @ 18:54:04
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback