Helgen och blåsippor


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/200s, F5.6, ISO 100)
Nu är jag hemma från Gävle igen. Jag har shoppat fler skivor, umgåtts med Charlie, varit på en värdelös kinkykväll som ändå var toppen tack vare Angelica och de andra bruttorna, firat Krilles kusin med smörgåstårta, vinkat hej då till Peter som åkte till Kina igen och så har jag kollat på en hel del House. Ibland går tiden fort. Dåligt med bloggande har det blivit också, så ni får en bild på vackra blåsippor som plåster på såren.

Kommentarer
Postat av: pelle

Mne argh, alltid när jag går in här så blir jag så jävla inspirerad till att fota. Men så regnar det alltid utomhus!



Spamma mig en solig dag, okej?

2010-04-28 @ 14:20:05
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback