Imsevimse spindel


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/200s, F5.6, ISO 100)
Min tanke var att bjuda på ett inlägg som ni inte har fått sett på länge, men Krilles dator är så jäkla seg när virussökningen går, så ni får ett kort uppdateringsinlägg. Imorgon ska jag iväg till en annan stad igen och se en massa artister. Det blir sthlm och Sonisphere den här gången och jag ska se en massa bra band som typ Iron Maiden, Iggy Pop, Hammerfall, Alice Cooper, m.m m.m. På söndag kanske jag orkar skriva ett vettigt inlägg. Det var länge sedan nu! Jag är så vimsig numera...

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det var väldigt som du är ute och rör på dig :)

då får du se och uppleva en massa saker förstår jag :)

ha det så trevligt under resan också

kram :)

2010-08-08 @ 21:12:16
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback